11 aprilie 2009

"Andra - Femeia" -plagiat sau coincidenta ?

Tocmai am ascultat noul single al Andrei - femeiacompus de Adi Cristescu si am observat ca seamana foarte mult cu melodia lui kelly Rowland & Nelly - “Dilemma” cu toate ca am auzit ca domnul Adi Cristescu e un compozitor foarte talentat si apreciat in Romania si ca nu a fost acuzat vreodata de plagiat si Dilemma a fost un super hit in trecut.Oricum eu cred ca daca sunt 2-3 elemente asemanatoare nu trebuie sa fie neaparat plagiat.Sincer m-am saturat de toate acuzatiile astea de plagiat…in loc sa se bucure omu’/fanu’ ca a scos artistu melodie noua si ca a revenit pe piata..trebuie sa -i gaseasca un deficit si astfel sa-i puna o eticheta de plagiat,iar promovarea sa fie astfel negativa..
Voi ce parere aveti ?



Nelly - Dilemma VS Andra - Femeia
Vezi mai multe video din Muzica »

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu