11 aprilie 2009

unul dintre mix-urile mele

Zilele trecute am participat la un concurs dupa VIBE FM numit "Dj superstar mix"cu toate ca nu am castigat un loc in finala pentru mine a insemnat foarte mult acest concurs deoarece am acumulat foarte multa experienta.Mix-urile le-am facut in Virtual dj versiunea 5.2.Am inceput sa lucrez din luna februarie sincer la inceput nu stiam mai nimic asa ca m-am documentat despre acest soft si am inceput sa mixez melodii.Parca dupa fiecare melodie pe care o mixam evoluam din ce in ce mai mult.Eu nu doream sa castig finala vruiam macar o seara sa ma aud la radio,sa imi aud mix-u dar din cate am auzit se primeau peste 100 de mixuri pe zii probabil mult mai bune ca al meu dar ehh asta e viata adica trebuie sa merg mai departe si probabil ca se vor mai organiza concursuri ca acesta.Tin minte ca si in toamna lui 2008 s-a organizat un concurs la fel de catre Doncaffe atunci era pus in joc un peacemaker acum la dj superstar castigai un curs de Dj si o pereche de casti foarte marfa.Astept parerile voastre despre mix-ul meu pe care puteti sa il ascultati mai jos.Eu vreau sa urez concurentilor care au intrat in finala multa bafta
Auditie placuta !



Dj coss -Mas que se la
Asculta mai multe audio Muzica »



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu