19 mai 2011

Imnul Liberty Parade 2011

De curand se tot vorbeste pe net, mai exact pe site-ul Radio21.ro despre marele eveniment Dance, Liberty Parade.Luna trecuta am aflat si prima informatie, si anume ca evenimentul va avea loc pe 30 iulie pe plaja dintre Venus si Saturn.La inceputul saptamanii, am mai aflat o noua informatie si anume ca Dj Sharam va fi headliner anul acesta, restul invitatilor vor fi dezvaluiti pe parcursul timpului.

Azi dimineata am vazut pe site-ul Radio21 articolul "Voteaza imnul Liberty Parade".Acum cateva saptamani, Radio 21 a lansat o provocare tuturor producatorilor de muzica electronica din Romania: crearea imnului Liberty Parade 2011.

S-au inscris multe piese, dar in finala au ajuns cele mai bune, ma rog, doar 3 dintre ele, si anume: Everybody Party realizat de Vali Barbulescu si Keo, "I Love My World" realizat de Snatt&Vix in colaborare cu Alexandra Badoi, si imnul realizat de prietenul nostru Christian Green in colaborare cu Christian Diamond intitulat "Sound Of Music".
 Mi-a fost foarte greu sa votez imnul favorit, pentru ca toate cele 3 productii mentionate erau de calitate, asa ca m-am gandit mai bine si am ales piesa realizata de VB si Keo "Everybody Party", cred ca este cel mai reprezentativ imn.
Cat despre invitatul din acest an, nu prea ma motiveaza asa de mult incat sa merg , comparand evenimentul de anul trecut.
Keo vs VB - Everybody Party
   

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu