10 mai 2011

Proiecte, vectori, matrici, functii,teze si altele..

Am o saptamana super mega incarcata, plina de proiecte, de teste, teze de ore foarte solicitante si plina de stres.Sunt cam pe finalul clasei a 9-a, incerc sa inchei cu bine anul asta destul de naspa in general, dar inca mai am un dram de optimism si sper la un viitor mai ok.Activitatea mea a fost destul de slabuta in ultimul timp, incerc sa recuperez de cate ori am ocazia, dar mereu mi se pune ceva in cale, vreun proiect pentru scoala sau vreo tema lunga incurcata si aberanta la mate, de invatat la cateva materii mai importante.

De curand lucrez la o tema noua pentru blog, iar pana acum sunt foarte multumit de ce am realizat, cred ca in mai putin de o saptamana o voi aduce in stadiul final si o voi instala pe blog.De ce aceasta schimbare? mi se pare prea incarcata pagina actuala, asa ca m-am gandit la ceva mai aerisit, ceva ce iti ofera placere cand citesti.Mai jos aveti un preview, chiar ar fi ideal daca v-ati da cu parerea.
Deci?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu