30 iulie 2011

Leneveala

Anul asta nu am fost la Liberty, cu toate ca zilele trecute castigasem o bratara de acces in zona VIP, ulterior nu am mai primito pe motivul ca nu am implinit varsta necesara pentru a participa la eveniment(vrajeala de 2 bani!), cred ca este unul dintre evenimentele in care sunt prezenti mai mult minorii decat majorii, dar bine asta e o regula tampita, ca nu cumva sa "intre in probleme" cei din echipa Radio XXL.

Imi las indignarea la o parte, uit de eveniment, gasesc ceva si mai bun de facut si anume, ma relaxez la un film, la un suc, la o terasa, si asa mai departe.Tot ma uitam azi pe Youtube la niste filmulete realizate de echipa de la10lucruri.ro, un nou proiect ce vrea sa scoata in evidenta partea comica din cele mai jenante momente din viata de zi cu zi.:))
Cel mai mult am ras la filmuletul in care Vali Barbulescu juca rolul unui Pimp, facea rost de clienti, dadea lectii, lua banu',alea alea.. :))
Hai cu caterinca, doar e vara!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu