20 octombrie 2009

Keo - Falling High (Alex Greggs Remix)














Ieri am vazut pe canalul oficial youtube al lui keo si pe marile bloguri de muzica melodia Falling High intr-o varianta noua,mai bine zis un remix de la producatorul american Alex Greggs,el fiind cunoscut pentru colaborarile de succes cu Britney Spears, Pink, Shakira, Lily Allen,Chris Brown, Duran Duran,Justin Timberlake,si Michael Jackson si si-a infiintat propriul label numit South Rakkas Crew, alaturi de partenerul sau Dow Jones.

Keo declara ca l-a cunoscut pe marele producator in Los Angeles:
“Am conectat imediat, am ras impreuna, Alex e un tip foarte deschis. Cand a ascultat cateva piese mai vechi de ale mele, el a venit cu propunerea sa colaboram… Am fost super incantat, nu as fi avut curajul sa propun eu”.

Si tot de curand,aproximativ acum o luna de zile Keo a lansat campania "Music for my fans
" single-ul lui Keo,"Falling High" apare in 3 variante:o varianta rock fiind varianta originala,varianta Dj Andi Remix care a fost difuzata atat la marile posturi de radio cat si la tv aici vreau sa mentionez faptul ca a aparut si un videoclip in varianta Dj Andi Remix,si cea mai noua varianta Alex Greggs Remix,care suna foarte bine.Acum asteptam un single nou,mult noroc in continuare.Mai jos puteti asculta melodia lui Keo,"Falling High" varianta Alex Greegs remix.
Auditie placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu