19 octombrie 2009

O melodie buna:Laurentiu Duta - Freeman


Freeman este noul single de la Laurentiu Duta,lansat luna trecuta pe 28 septembrie in cadrul emisiunii Muzica ta cu Marian Soci de pe Radio21.Melodia se aude si pe Vibe fm la Request 629,si aceasta melodie am folosito pentru setul meu de saptamana trecuta.
Laurentiu s-a aflat in studio si a raspuns intrebarilor venite atat din partea DJ-ului Radio 21, cat si din partea ascultatorilor. Astfel, am aflat ca artistul crede ca piesele in engleza prind mai bine si ca exista sansa sa fii ascultat si in alte tari. Cat despre "Freeman", Laurentiu a declarat ca a colaborat cu Connect-R si David Deejay si ca deocamdata nu s-a gandit la un videoclip.Sincer mie imi place foarte mult,e linistitoare si suna foarte bine cu toate ca eu am ascultato abia saptamana trecuta.Mai jos puteti asculta noul single de la Laurentiu Duta,fostul component al trupei 3 Sud Est.Freeman.
Enjoy!

Laurentiu Duta - Freeman
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu