11 aprilie 2010

Despre retelele de socializare


De mult doream sa abordez acest subiect,ci anume parerea mea despre retelele de socializare precum Twitter,Facebook,Hi5,My Space si altele.O sa incep cu Twitter-ul,o retea de socializare foarte des folosita.Eu unul am cont pe Twitter,dar nu intru foarte des,mai ales ca nu prea am timp,si nu prea vad ceva interesant la el,dar am auzit multi oameni zicand ca este ce-a mai tare retea de socializare.In schimb ce-a mai tare retea de socializare,ce-a care imi place cel mai mult este facebook-ul,acolo pot sa socializez cu prietenii,colegii,sa-mi fac noi prieteni,sa aflu diferite informatii,tot felul de quiz-uri amuzante,jocuri si multe altele,apropo de Facebook,postul de radio Vibe FM a adunat aproape 17000 de fani,si am urmarit,strang aproape 200 de fani pe zi,in ritmul asta presupun ca vor da un nou party pentru 20000 fani :>.Cam atat cu facebook-ul,urmatoarea retea de socializare despre care o sa vorbesc este Hi5-ul.O retea foarte bine cunoscuta in Romania,pot spune ca este ce-a mai populara in tara noastra.Sincer Hi5-ul nu e asa de interesant,poate joculetele acelea dar in rest cam nasol,un lucru ce dezavantajeaza aceasta retea este calitatea pozelor care este foarte scazuta fata de calitatea lor originala,am vazut ca multi utilizatori s-au plans de acest dezavantaj.Iar ultima retea de socializare despre care voi vorbii este My Space.My Space,consider ca este o retea de socializare facuta special pentru artisti,pentru a-si promova piesele,in special pentru Dj,unde isi pot promova diverse evenimente unde vor mixa si asa mai departe.Si cam acestea sunt cele mai populare retele de socializare,despre care mi-am exprimat opinia.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Scuze Coss,dar ceea ce vrei tu sa zici e ca MySpace-ul e folosit foarte des de artisti in special de DJ pentru ca ei au nevoie de promovare. De acord cu tine.

Anonim spunea...

Sunt alti artisti ce detin o pagina MySpace, artisti deja promovati prin concerte si muzica de calitate,live.Deci da, in concluzie DJ, cei cu o muzica de calitate scazuta, au nevoie de promovare.O seara buna !

Trimiteți un comentariu