11 martie 2011

Azi nu sunt pozitiv...

Pentru ca pur si simplu totul o ia in jos.Stiti, era la un moment dat pe Vibe FM un spot cu Vali Barbulescu, spunea cam asa "uneori o iei in sus, alteori o iei in jos" ei bine, vorba asta e a naibii de adevarata.
Incerc sa tin pasul cu scoala, si in acelasi timp si cu mediul online,blog,stiri,proiecte,muzica,mixuri.Eu pot sa declar ca am reusit acest lucru pana acum.Am realizat un echilibru, si totul era perfect, pana cand totul a devenit din ce in ce mai greu.Desigur eu nu o sa neglijez acest echilibru, doar ca sunt unele piedici care te fac sa renunti la toate proiectele.

Ceea ce ma framanta pe mine e faptul ca, de curand mi-am achizitionat un domeniu si dupa un timp, am constatat ca pagerank-ul meu de pe Google si alte motoare de cautare era aproape pierdut.Ceea ce nu inteleg eu unde, sau cum s-a evaporat acest pagerank? unde sunt cele mai populare articole de pe blog? imi voi recapata pagerank-ul si traficul la care am muncit? sau va trebuii sa incep totul de la capat?
Daca ma puteti ajuta, sau daca stiti vreo solutie, va rog sa imi lasati mai jos un comentariu.
Respect,
Coss

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu