23 martie 2011

Coca-Cola: Maroon 5 - 24 Hour Session

Uite o idee grozava! Cei de la Maroon 5 s-au gandit sa inregistreze o piesa in doar 24 de ore, un maraton organizat cu ajutorul Coca-Cola.Astfel timp de 24 de ore, baietii de la Maroon 5 nu vor iesii din studio pana ce piesa nu e terminata si urcata pe iTunes.Tot evenimentul are loc in Londra, la Metropolis Sudio, iar cel mai important, totul este transmis live aici.Foarte tare nu?

Acum au mai ramas vreo 10 ore, pana cand trupa Maroon5 va termina noua piesa.Eu am urmarit totul, sau ma rog aproape totul, de aseara.Am vazut cum au creeat linia melodica, si mi se pare incredibil, cum cu niste clape, o chitara, si niste tobe poti creea un hit international.

Studioul pare incredibil, atatea butoane, uneori am impresia ca ma uit la o prezentare NASA :)), la lansarea unei rachete, dar imi dau seama ca aici se lanseaza un hit.
Pe langa faptul ca totul e prezentat live, poti interactiona cu trupa Maroon 5 prin Twitter, le poti da sfaturi, iti poti da cu parerea, etc. folosind hastagul #WithMaroon5 
Si in Bucuresti e petrecere, a inceput aseara la ora 19:00, dar in continuare toti fanii Maroon5 sunt asteptati in Club Maxx Regie, e Cola gratis!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu