27 martie 2010

Parere despre Roblogfest 2010


De curand am aflat si eu despre aceasta "competitie" dintre bloggeri si anume Roblogfest.iar aseara 26 martie s-au acordat premiile celor castigatori.

Sincer vruiam si eu sa ma bag in competitie la categoria "blog sub 18 ani" dar am zis sa mai astept pana la anu' cand capat mai multa experienta si mai multi vizitatori.

Chiar daca ma bagam nu cred ca treceam de primele etape,in fine.Felicitari celor care au castigat,si mult noroc in continuare in ceea ce fac. Am votat si eu sper ca la anul sa intru in competitie
Mai jos puteti vedea cine a castigat la categoria popular de anul acesta.

cel mai popular blog: Daily Cotcodac
blog colectiv: Daily Cotcodac
blog sub 18 ani: Kristofer93
blog de muzica: BlackSheepSound
blog culinar: Teo's kitchen
blog de filme: Filme Tari
blog de sport: FootballClub.ro
blog travel: Viajoa
blog de fashion: AloModa

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu