1 martie 2010

Prima zi de primavara


Azi a fost o zi buna pentru mine,am inceput-o bine si am incheiato la fel de bine.Si cred ca a fost buna datorita faptului ca a fost prima zi de primăvară,si m-am simtit in largul meu daca pot spune asa.Ce am facut eu in prima zi de primavara ? mai nimic,adica vreau sa spun ca a fost o zi oarecum normala,de dimineata m-am trezit,si m-am bucurat in sfarsit ca au rasarit cateva raze de soare.Dimineata mi-am petrecut-o invatand pana pe la ora 11 cand am luat o pauza,si am ascultat postul meu de radio preferat,adica Vibe FM,iar din cate am auzit,au inceput sa bage melodii din ce in ce mai bune,maine va voi prezenta o melodie care mi-a placut foarte mult.Da da,am luat martisoare pentru fete,apoi m-am pregatit pentru scoala,iar pe la 12:30 am plecat,am fost dezamagit putin deoarece soarele s-a ascuns printre nori pana cand am iesit .La scoala totul a decurs normal,ore unele mai captivante,altele mai putin,azi era vorba ca voi sustine 3 lucrari la limba franceza,la chimie si la romana,dar pana la urma am dat doar la chimie,totusi,mie imi place scoala,cu bune,cu rele.Dupa finalizarea cursurilor,mai stau putin de vorba cu doi colegi,apoi ma indrept spre casa.Ajung acasa,mananc, schimb in ceva mai comod,apoi vizionez un episod din "Gossip Girl",foarte tare serialul acela.Cam asta a fost prima mea zi de primavara,si inca o data va doresc o primavara superba tuturor !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu