2 iulie 2010

Am revenit..

Aseara am ajuns si eu acasa dupa o bine meritata vacanta la mare.Sper ca v-au placut articolele pe care le-am pregatit saptamana trecuta.Nici nu prea stiu de unde sa incep,o sa va povestesc prima data cum a fost.Pai am fost cazat la un hotel aflat foarte aproape de plaja dintre Venus si Saturn,chiar acolo am facut plaja,pe plaja in care s-a desfasurat si se va desfasura Liberty Parade.Ce pot spune e ca a fost destul de acceptabila oferta,si cred ca este ce-a mai ok plaja de pe litorarul romanesc,adica nu e prea multa mizerie pe plaja fata de Mamaia unde e o plaja incredibil de mizerabila si infecta si cum vreti voi.Distractie a fost,dar se putea si mai multa.Sa zicem ca m-am relaxat mai mult acolo.Cat despre blog,am urmarit sa vad daca articolele sunt in regula de pe iPod,trebuie sa recunosc am avut cateva greseli la unele.Am postat,defapt o foarte buna prietena a postat pe blog noul single al lui DJ Andi numit "Happiness",ce cred ca va fi hit pur,a fost promovat zilele trecute si in cadrul emisiunii "Neatza cu Razvan si Dani".Am urmarit sa vad ce mai e nou in materie de muzica si sincer saptamana aceasta au aparut destul de multe prospaturi,dar si foarte multe informatii noi.Saptamana aceasta ma pun din nou pe treaba si o sa va informez cu tot ce e nou in materie de muzica.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu