19 iulie 2010

O melodie buna:Max Graham feat. Ana Criado - Nothing Else Matters (Aly & Fila Remix)


De curand am descoperit o melodie trance foarte buna,si destul de proaspata.Este vorba despre melodia "Nothing Else Matters" de la Max Graham ft. Ana Criado varianta "Aly & Fila Remix".Am descoperit-o in timp ce ascultam episodul cu numarul 130 al A State Of Trance Podcast.Totusi imi cer scuze ca nu am mai postat zilele acestea nimic,am avut foarte multa treaba.Cat despre melodie,pot spune ca imi place foarte mult si cu siguranta si voua o sa va placa de la prima auditie.Pentru mine vara asta e mai trance,deoarece au aparut foarte multe productii ce mi-au atras atentia,unele chiar foarte bune precum "One" de la Swedish House Mafia.O sa va prezint zilele acestea cateva melodii ce imi plac foarte mult din zona muzicii trance.Mai jos puteti asculta piesa "Nothing Else Matters",varianta remixata de Aly & Fila
Auditie placuta!

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu