4 iulie 2010

Videoclip : Inna - 10 Minutes

Saptamana trecuta,cand eu eram plecat,a aparut pe net videoclipul piesei "10 Minutes" de la Inna.Din cate am inteles,au fost multe comentarii negative despre acest nou clip al Innei.Eu l-am vizionat si mi se pare un clip foarte ok,chiar imi place,nu vad nimic rau mai ales ca aceasta nu este varianta finala.Videoclipul a fost filmat in Londra,acum cateva saptamani in regia lui Paul Boyd.Povestea este cam foarte des intalnita,Inna se pregateste de o seara petrecuta in club alaturi de cativa prieteni,acolo voie buna,toata lumea danseaza.Cat despre single,pot spune ca se poate adauga pe lista hiturilor realizate de Inna,da si "10 Minutes" a avut succes.Mai jos puteti viziona videoclipul single-ului "10 Minutes de la Inna
Vizionare placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu