2 iulie 2010

Vali Barbulescu mixeaza live pe iPhone


De curand am aflat o stire foarte interesanta,cum ca cel mai popular Dj din Romania si anume Vali Barbulescu va mixa live de pe iphone emisiunea lui Dance Xperience ce se difuzeaza in fiecare sambata la Radio 21.Tot evenimentul va avea loc maine,3 iulie la Orange Concept Store de pe Calea Victoriei.Sincer abia astept sa ascult mixul,si sunt foarte interesat de softul pe care o sa-l foloseasca.Iata ce a declarat Vali pe site-ul Radio21.ro
"Daca ar fi sa admit ca am vicii la care nu pot renunta atunci cu siguranta acestea ar fi : muzica si gadgeturile! Si sunt atat de viciat incat uneori visez si noaptea. La propriu!

Astfel, intr-o noapte, recent, am visat ca mixam emisiunea Dance Xperience de la Radio 21 pe… iPhone ! Totul era atat de real in vis incat m-am speriat ingrozitor cand a sunat telefonul ca se oprise mixul! Era maica-mea sa ma intrebe daca am scos tricourile din masina de spalat… Stiu, ce lucruri visez si eu… A doua zi insa m-am gandit ca ar fi interesant chiar sa realizez partea cu mixatul si am prezentat conceptul celor de la Orange Romania. Ei si-au pus mintea cu ideile mele traznite si in cateva ore totul era stabilit! Un caz clasic de vis devenit realitate!

Astfel, va astept sambata la Orange Concept Store sa vedeti cum se intampla LIVE emisiunea Dance Xperience. Si in final intrebarea de 10 puncte : ce ma fac daca suna mama fix cand mixez?! "


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu