27 noiembrie 2010

The best remix: Vibers ft. Connect-R - Free Your Mind (Dj July & K-Liv Remix)

Anul se afla pe sfarsite, iata ca mai e o luna si cateva zile pana in 2011, si nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul.Anotimpul meu preferat este vara, de ce? pentru ca atunci sunt cele mai tari petreceri, se intampla tot felul de lucruri super, si ramai cu niste amintiri placute.Una dintre cele mai placute amintiri ale mele din vara aceasta, este Liberty Parade.Liberty Parade, este cel mai mare eveniment Dance din Romania.De asemenea in fiecare an, evenimentul are cate un imn.

Imnul de anul acesta a fost realizat de Vibers (mai multi DJ din gasca Radio21& Vibe FM) si Connect-R.Desi au fost cateva nemultumiri, cum ca imnul ar suna mai bine fara vocea lui Connect-R, acesta a prins totusi.Dupa ce au lansat imnul, cei de la Vibe FM au organizat un concurs de remixuri, si au pus proiectul imnului pe net.

Atunci mai multi si-au incercat norocul, l-au remixat si au aparut pe net tot felul de variante, de abia mai gaseai varianta originala.Zilele trecute am ascultat un remix foarte bun, cel mai bun remix dupa parerea mea.Remixul vine de la Dj July & K-Liv, o varianta super, ce iti da chef de petrecere.Mai jos puteti asculta Free Your Mind varainta "Dj July & K-Liv Remix "
Enjoy!
Vibers feat. Connect-R - Free Your Mind (Dj July & K Liv Radio Edit)
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu