20 noiembrie 2010

Mai exista si carti...

Azi am fost la targul de carte Gaudeamus, eveniment ce se tine an de an la Romexpo.Am fost surprins sa vad, ca foarte multi oameni, foarte multi romani, isi dau interesul pentru lectura.Consider lectura foarte importanta, atat pentru cultura generala cat si pentru dezvoltarea capacitatilor de comunicare,de limbaj,iar mai mereu cand am timp, ma uit in biblioteca dupa o carte care imi atrage privirea.

Ca si restul tinerilor :)) bineinteles ca si eu, prima data ma uit la cartea care are coperta cea mai atragatoare, cu titlul cel mai captivant, scrisa de un autor cunoscut, care mi-a placut si in trecut.Totusi imi dau interesul, de aceea imi place sa stau la birou si sa citesc, sau sa ies la o mica plimbare dupa si nu prefer sa stau sa citesc la calculator, imi obosesc ochii foarte repede cand citesc la PC.Eu fiind un mare fan al gadget-urilor, ma atrage foarte mult aplicatia iBookstore de pe iPad,cum am mai spus iPad-ul, mi se pare mult mai practic, asta probabil ar fi viitorul cartilor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu