23 noiembrie 2010

De ce sa iti faci un blog?

Azi voi vorbi despre o tema destul de interesanta si anume "de ce sa iti faci un blog?".Bun, probabil multi dintre voi v-ati gandit sa va faceti un blog, dar ba lenea a fost prea mare, ba nu aveti timp sa va ocupati de asa ceva.

Pot sa va spun ca in cazul meu, a fost ceva intamplator sa-mi fac blog.Nici nu ma gandeam la ceva serios,adica voiam sa scriu doar pe o perioada de timp, cand nu aveam ce face.Iata ca blogul a devenit o activitate zilnica, practic face parte din viata mea.Acum la aproape 2 ani de cand l-am infiintat, foarte greu imi e sa renunt la el, de ce? pentru simplul fapt ca am facut totul din placere, din pasiune, am simtit nevoia sa imi exprim opinia, intr-un loc.

De asemenea pentru a avea un blog foarte ok, trebuie sa investesti ceva bani, in domeniu, web hosting, directoare unde poti sa-ti inscrii blogul pentru promovare, etc. Dar nu foarte multi bani, nu mai mult de 100 de lei.
Ce beneficii poti avea daca scrii pe un blog? hmm, poti deveni foarte apreciat si popular in aceasta lume numita blogosfera.Poti castiga bani, o gramada chiar, depinde de cat de popular este blogul tau.Foarte multi tineri din ziua de azi traiesc de pe urma blogului.

Pe langa faptul ca blogul iti ofera unele beneficii, trebuie sa te astepti si la partile mai putin placute, si anume, poti fi injurat de catre oricine,pentru nimic, indiferent daca te-ai luat sau nu de cineva.Am primit si eu astfel de injuraturi, dar nu le-am dat importanta, si nici nu le-am aprobat comentariile acelor indivizi.Deci nu te astepta ca toate comentariile sa fie gen "Heyy, buna treaba, iti ador blogul!"
Asadar daca ai destul timp liber, si iti place sa scrii din pura pasiune, blogul e pentru tine!

1 comentarii:

Anonim spunea...

scuzama ca am intreb asta pe un site despre bloguri.Imi spui si mie cum scriu a doua oara pe siteul meu??? plzzzzz ajutama

Trimiteți un comentariu