8 noiembrie 2010

Despre muzica electronica...

In acest articol,imi permit sa imi exprim parerea despre muzica electronica din ziua de azi.De acum aproape 2 ani, de cand am inceput proiectul Cos95, v-am prezentat numeroase piese,atat piese romanesti (popcorn) cat si piese din afara granitei, mai putin piese underground, de club, gen Tech House, Deep, Minimal, etc.
Primul gen despre care o sa vorbesc este celebrul "Tech House" ,pot spune ca imi place la nebunie acest gen, e perfect pentru a creea atmosfera in club.Am inceput sa mixez piese tech house de curand, melodia mea preferata din vara aceasta fiind "Tarantula" de la Pleasurekraft.

Cat despre genul deep, este un gen mai plictisitor dupa parerea mea.Piesele deep sunt bune la inceputul unui set,pentru a face "incalzirea" cum s-ar spune, iar dupa ar merge foarte bine niste bombe Tech House.
Un gen care imi place foarte mult, este genul "Electro", acest gen face o atmosfera incredibila la petreceri, in cluburi, etc. si de asemenea este foarte potrivit pentru o prezentare de moda sau un eveniment monden .

Lasand deoparte celelalte genuri ale muzicii electronice, as vrea sa vorbesc despre genul pe care il consider cel mai de calitate la ora actuala si anume Tranceul, muzica "Trance".Trance-ul va avea mereu un loc special pentru mine.In acest gen ma regasesc, acest gen imi provoaca sentimente puternice, ma umple de optimism, calm si liniste.Un gen care este foarte apreciat in afara granitei, dovada fiind faptul ca Armin Van Buuren, Above& Beyond,Markus Schulz si multi alti DJ ce mixeaza muzica Trance se afla in printre primii 10 DJ din lume conform Top 100 Dj Mag .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu