14 ianuarie 2011

Azi ecran flexibil.....maine holograme?

Zilele trecute m-am documentat in legatura cu acest targ de electronice "CES", ce a avut loc in Las Vegas acum o saptamana.Am vazut zeci de filmulete pe youtube, cu niste gadget-uri inovatoare, ce s-au lansat in cadrul acestei expozitii.Am aflat, ca peste cateva saptamani va fi lansat iPad 2, am aflat ca a aparut ecranul transparent, dar din punctul meu de vedere, cea mai interesanta inventie prezentata, a fost display-ul OLED flexibil de la Samsung.

Practic e ca o foaie de hartie, pe care o poti indoii dupa placul tau.Nu se rupe, nu se sparge, si din cate am auzit, peste 2-3 ani vor fi lansate si telefoane mobile cu dysplay flexibil.
Asadar, la cum evolueaza tehnologia in ziua de azi, ne putem astepta ca la anul, sa apara televizorul cu holograma

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu