18 ianuarie 2011

Nuz.ro - tine pasul cu tehnologia

De curand, am descoperit un nou site ce ma pune la curent cu cele mai recente informatii despre noi inventii, cele mai recente informatii despre noi gadget-uri.Nuz.ro se numeste site-ul, este un site cu un design destul de simplu, un site foarte accesibil dupa parerea mea, si foarte interesant.

Din redactie face parte Andu Campu, om de radio si Cristi Soare.Am observat ca ei se dedica foarte mult acestui proiect, si vor sa realizeze ceva maret in online.Eu va recomand sa cititi acest site, deoarece, dupa parerea mea este unul dintre cele mai interesante site-uri din Romania, si intr-o buna zi probabil va ajunge unul dintre cele mai vizitate site-uri.Le urez mult succes baietilor de la Nuz.ro, si la cat mai multe realizari!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu