29 ianuarie 2011

Nu mi-au placut niciodata...

Chiar de curand am vazut un blog cu tot felul de filmulete si poze din Star Wars, si mi-am adus aminte ca de mic copil nu mi-au placut niciodata filmele din seria Star Wars, si va zic si de ce.

Pe langa faptul ca a fost o maree ciorba SF la vremea respectiva, personajele ma enervau la culme, mai ales "ala negru care respira greu".Efectele au facut tot filmul, singurul lucru care mi-a placut la acest film au fost efectele frate, mai ales sunetul acela cand se luptau cu sabiile luminoase.

Nu vreau sa ma intelegeti gresit, ador filmele SF, dar mai putin cele in care actiunea se petrece in spatiu.Probabil unii nu veti fi de acord cu opinia mea, pentru ca stiu ca filmul a fost un mare fenomen si a strans milioane de fani in intreaga lume.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu