1 februarie 2011

Copii, mai lasati internetul!

Chiar in seara asta am vazut pe un site (nu dau nume) o discutie aprinsa legata despre blogurile unor pustani de varsta mea.Nu mare mi-a fost mirarea sa vad cum se ataca intre ei, aducand fel de fel de argumente, unele mai idioate ca altele.Si pe langa aceste argumente stupide a mai fost folosit si cuvantul "munca", cuvantul "munca" fiind un pretext pentru furt, sau trisat, dar hai sa nu ii zicem "trisat" sa ii zicem "calea mai usoara" pentru a obtine ceva.

Si pustanii se certau, se tot certau si se atacau, dar ore intregi nu gluma.Eu zic ca acele ore de cearta au fost scurse degeaba din viata lor.Ei bine eu la inceputul anului, am invatat cum sa nu mai pierd timpul aiurea si sa ma bucur mai mult de viata.Cum? mi-am facut un program, un program foarte bine organizat, si acum am timp si de invatat, si de iesit afara, si de stat pe internet.Am ajuns la concluzia ca imi dedicam prea mult timp internetului, mai ales retelelor de socializare.Asa ca am creat un echilibru intre viata reala si viata din mediul online, si am pus viata reala pe primul loc.

In incheiere va dau si voua un sfat pe care mi l-a dat si mie un om inteligent din media.In viata reala nimanui nu ii pasa cat de popular esti pe internet, nu ai parte de nici-un beneficiu in plus fata de altii , asa ca mai bine traieste-ti viata si fa-te cunoscut in lumea reala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu