15 februarie 2011

Teaser videoclip: Radio Killer - Lonely Heart

Acum ceva timp, cei de la Radio Killer au lansat un nou single numit "Lonely Heart".La inceputul lunii februarie, ei au filmat videoclipul celui mai recent single "Lonely Heart", tot atunci au aparut diverse poze si filmulete pe profilul lor de Facebook.Cum am mai zis, videoclipul sa filmat la inceputul lunii, iar regizor a fost Iulian Moga.Filmarea, a fost mai degraba un fel de petrecere, la "petrecere" au participat peste 100 de persoane ce s-au distrat pe muzica mixata de Paul Damixie.

R.K declara:
 "Nu ne-am dorit sa trucam nimic. La castingul pentru figuranti singurul criteriu dupa care ne-am ghidat a fost -cat de mult iti place sa te distrezi?-. In acest fel, cred eu, am reusit sa transpunem energia piesei in cele mai vii si naturale momente… nu ai cum sa vezi acest clip si sa nu-ti doresti sa dai si tu o petrecere acasa sau sa mergi in club."
Teaser-ul imi aminteste de videoclipul piesei "One" de la Swedish House Mafia.Deci? e ok?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu