18 februarie 2011

Videcolip: Radio Killer - Lonely Heart

Aseara a fost lansat pe contul de youtube HaHaHa Production, videoclipul celui mai recent single al trupei Radio Killer, intitulat "Lonely Heart".In urma cu cateva zile v-am prezentat si eu un teaser al videoclipului, un teaser foarte reusit.Videoclipul e si mai reusit, imi plac efectele de la inceput, cand toata lumea este...oprita ca sa nu spun pe stop :)) iar apoi Paul Damixie pune muzica si in acelasi timp incepe si petrecerea.Videoclipul sa filmat la inceputul lunii, iar regizor a fost Iulian Moga.
"Nu ne-am dorit sa trucam nimic. La castingul pentru figuranti singurul criteriu dupa care ne-am ghidat a fost -cat de mult iti place sa te distrezi?-. In acest fel, cred eu, am reusit sa transpunem energia piesei in cele mai vii si naturale momente… nu ai cum sa vezi acest clip si sa nu-ti doresti sa dai si tu o petrecer acasa sau sa mergi in club. "

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu