8 februarie 2011

De ce imi place Twitter-ul

Stiu ca tot am vorbit mai mereu despre Facebook, si am vorbit, si l-am laudat, si cred ca vi s-a luat si voua sa vedeti zeci de bloguri cu articole despre Facebook.Ei bine, azi voi aborda un alt subiect, si anume Twitter.Twitter-ul este tot o retea de socializare, foarte populara in America, dar incet incet vad ca i-a amploare si la noi, aceasta retea de socializare.
De ce imi place Twitter-ul? Twitter-ul pentru mine este ca un....portal web, urmaresc doar ce ma intereseaza, in cazul meu muzica si tehnologie, si sa fiu sincer, aflu cele mai interesante chestii pe Twitter.Ce-a mai naspa faza e ca (si aici nu e Twitter-ul de vina), toti prietenii mei stau pe Facebook, rar cand aud pe cineva ca are Twitter.De asemenea, ca si pe Facebook, pe Twitter poti promova, diverse articole, sau chiar propria ta afacere, este un mod foarte bun de promovare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu