19 noiembrie 2009

2 Melodii noi de la Deepside Deejays


In cursul zilei de ieri,baietii de la Deepside Deejays au lansat 2 piese pe blogul lor care fac parte din proiectul God Bless House Music,care din pacate au intarziat cu acest proiect din motive ca piesele sunt neterminate,in fine.Una dintre piese se numeste "Going my way",totusi piesa este oarecum veche,a fost lansata vara aceasta la Liberty Parade 2009 si mi s-a parut ca suna mai mult mai bine decat acum,ma rog,toate piesele sunau foarte bine la Liberty.Si inca o piesa "Somos Nocturnos" aceasta piesa este o colaborare intre Deepside Deejays si Vanity un Dj nou,are doar 18 ani,imi place ritmul acestei piese dar vocea aceea strica tot.din cate am inteles proiectul God Bless House Music se va lansa in prima luna a anului 2010,iar eu voi realiza un mix cu toate piesele din acest proiect,trebuie sa mentionez faptul ca melodia mea preferata de pana acum este "Around The World" colaborarea dintre Deepside Deejays si Grasu' XXl & Alex.Mai jos puteti asculta cele 2 piese de la Deepside Deejays
Auditie placuta!

Deepside Deejays - Going My Way (Original Mix)
Asculta mai multe audio Muzica

Deepside Deejays pres. Vanity - Somos Nocturnos
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu