28 noiembrie 2009

O melodie buna:Filo and Peri feat. Aruna - Ashley


Azi va prezint o melodie trance foarte buna,este vorba de proiectul Filo and Peri in colaborare cu vocalista Aruna,"Ashley" se numeste melodia,si suna foarte bine,stiu ca nu prea am vorbit de melodii trance pe blog dar incerc sa va prezint cat mai des melodii destul de bune.Ea a intrat in playlist-ul zilnic vibe fm in urma cu o luna,si a fost difuzata si de cateva ori la "Request 629",cel putin asa stiu eu,prima data am ascultat-o intr-o zi nasoala de marti 13 octombrie tot la Request 629.Single-ul s-a lansat in urma cu o luna la Vandit Records,unde Vibe Fm este partenerul international oficial si a fost inclus in LP-ul "Night Play" ce cuprinde mai multe melodii din proiectul Filo&Peri.Melodia a fost folosita de Dj-i de prima clasa cum ar fi Armin Van Buuren in a "State of Trance" sau Paul Van Dyk in "Vonyc Sessions",trebuie mentionat ca piesa beneficiaza de mai multe remix-uri realizate de Andy Duguid,First State si Alex M.O.R.P.H,dupa parerea mea cel mai bine suna remix-ul de la First State,mai jos puteti asculta single-ul de la proiectul Filo and Peri feat. Aruna - Ashley varianta First State Remix.
Auditie placuta!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Vibe-ul e cam varza in materie de muzica. Baga aceleasi porcarii...si cand mai schimba tracklistul, baga piese care seamana cu cele care erau pana in momentul ala. Vrei altceva decat porcariile astea ? DI.fm sau daca vrei romanesc, incearca Radio Deea. Nu l-am mai ascultat de ceva timp, dar topul pare mai stufos decat cel de la vibe.

Trimiteți un comentariu