18 noiembrie 2009

Dj Coss press. Mix Your Feelings

"Mix your feelings" este noul meu Dj Set pe care o sa-l mixez live sambata seara incepand cu ora 20:00,si il puteti asculta live pe blogul Cos95.Despre Mix:Voi mixa timp de o ora,cele mai hot piese ale momentului si cateva piese mai vechi,iar numele setului mi s-a parut genial,a fost gasit de ce-a mai draguta si ce-a mai scumpa fata din lume,ea m-a ajutat tot timpul si a fost alaturi de mine,si tin foarte mult la ea,este una dintre cele mai speciale persoane din viata mea si vreau sa-mi cer scuze daca am suparat-o cu ceva si vreau sa spun ca va avea mereu un loc special in inima mea asa ca ii dedic setul,ei (lav u sys :X).Mai jos puteti asculta o melodie buna,pe care o voi folosii in setul meu ,"John O'Callaghan feat. Sarah Howells - Find Yourself varianta Cosmic Gate Remix",cum am zis,o melodie buna.Deci va astept sambata incepand cu ora 20:00 pe blogul Cos95,pentu un Dj Set de senzatie!!
Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu