15 noiembrie 2009

O melodie buna :Bloggers - Ma doare o luna


Bloggers este o trupa noua care s-a lansat prin luna septembrie,acest proiect a fost lansat de casa de discuri CatMusic.Trupa are 4 componenti dintre care si vocalist-ul care a colaborat cu Lili Sandu la single-ul Leelee,Mogly sau ceva de genul il cheama.Sincer am auzit de acesti baieti dar nu am ascultat deloc single-ul pana azi dimineata cand l-am auzit la Music Channel.Ce pot sa spun e ca suna foarte bine,e foarte relaxant si imi place,perfect pentru o zi de duminica.Mai jos va invit sa ascultati single-ul de la trupa Bloggers - Ma doare o luna
Enjoy!

1 comentarii:

Anonim spunea...

il cunosc pe ovidiu ''moogly'' de cand lucra la pizza hut pe calea mosilor.Eu abia ma angajasem si eram cam rusinoasa dar avem si un accent de moldoveanca ptr ca sunt din jud. Vaslui ma intreba ''de ce sunt asa de tacuta ''.Lui ii placea accentul meu moldovenesc .Era foarte prietenos.MULTA BAFTA

Trimiteți un comentariu