25 noiembrie 2009

Un film bun:My Sister Keeper

Acum cateva zile am vazut un film foarte bun,foarte bine realizat,"My Sister Keeper" se numeste filmul si l-am propus vara aceasta ca fiind un film care merita vazut in articolul "Filme de vara" si chiar merita vazut,sincer ori cat de nesentimental ai fi,rece and co. tot iti vor da lacrimile la un moment dat ,deci e prea bine realizat,din punctul meu de vedere este cel mai bun film vazut pe anul acesta,sunt sigur ca va lua multe premii.

Despre Film (Storry)
Brian afla ca fiica lor, Kate (Sofia Vassilieva) este bolnava de leucemie, iar speranta ei de viata este foarte restransa. Cuplul este distrus din punct de vedere psihic, asa ca accepta prima metoda propusa pentru a-si salva fiica, adica crearea unui alt copil asemanator din punct de vedere genetic cu Kate, care pe masura ce va creste va trebui sa ii doneze organe fiicei celor doi. Astfel apare Anna ,care ii va dona lui Kate maduva de care aceasta avea nevoie, iar mai tarziu va trebui sa ii ofere acesteia un rinichi. Spre surprinderea tuturor, Anna isi da parintii in judecata pentru ca acestia sa nu mai poata abuza de corpul ei. Avocatul acesteia, jucat de Alec Baldwin, o va ajuta pe Anna in lupta cu parintii ei, disperati pentru faptul ca cealalta fiica a lor nu isi va primi rinchiul la timp.
Mai jos puteti viziona trailer-ul filmului
P.S(Abia astept sa vad filmul "2012",din cate am vazut din trailer e foarte bine realizat cu toate ca eu nu cred in asa ceva)
Enjoy!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu