29 decembrie 2010

Ce a insemnat pentru mine 2010

Ultimele zile din acest an, a venit timpul sa scriu despre ce a insemnat acest an pentru mine.Din punctul meu de vedere, anul 2010 a fost un an nici prea bun, dar nici prea rau.In prima jumatate a anului, m-am simtit cel mai implinit, pana in iunie totul mi-a mers foarte bine si foarte frumos.

A fost un an plin de munca, un an in care ideile mele au prins radacini si sper ca anul urmator, aceasta munca va fi vizibila.Anul acesta m-am axat mai mult pe continutul blogului, si mai putin pe promovarea lui.De asemenea, am invatat putin si despre promovare, dupa cum puteti observa am facut o pagina de facebook a blogului, asa ca anul urmator o sa incerc tot posibilul sa pun in concordanta promovarea cu continutul.

Perioada mea preferata din acest an a fost in lunile mai - iunie, atunci cand am fost pentru prima data in studioul Radio 21.Acolo totul parea rupt dintr-o lume a tehnologiei, am cunoscut oameni care dau cu piciorul grijilor, si oricat de grea ar fi viata din ziua de azi, ei tot gasesc un motiv de a zambi, misiunea lor fiind sa-i faca si pe altii sa zambeasca si sa uite de griji.
Pe de alta parte, tot in iunie am terminat scoala generala, si m-am pregatit sufleteste pentru un nou mediu si anume liceul.Nu voi uita niciodata intamplarile pe care le-am trait in scoala, ma pot mandrii ca am ramas cu niste cunostinte si niste amintiri de nepretuit.

Din a 2-a jumatate a anului, totul imi mergea din ce in ce mai prost.Nu pot spune ca am avut o vara stralucita, mai degraba am avut o vara plictisitoare si linistita.Apoi in septembrie a inceput liceul, ce mi se parea foarte urat pe atunci, mai ales ca eu sunt la profil real, eu fiind deschis mai mult pentru literatura.Singura chestie de care ma bucur este faptul ca mi-am facut prieteni foarte buni.Iar acum spre sfarsit am suferit niste pierderi mari

In anul urmator, imi propun sa fiu o persoana mai buna, sa ajung sa lucrez la un post de radio, sa ma afirm ca DJ, sa scot o piesa si cel mai important, vreau sa fac acest blog cat mai popular, vreau ca acest proiect al meu sa fie un adevarat succes.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu