3 decembrie 2010

The "nu stiu d'astea" song

Ok probabil stiti foarte bine sau ati auzit de fenomenul "Nu stiu d'astea".Da, acel filmulet de pe youtube, numit "plurarul substantivului telecomanda".Sa va zic sincer, cred ca de cel putin 10 ori pe zi aud pe cineva la liceu zicand "nu stiu d'astea" sau "vreau sa-mi fac o pritenea si nu gasesc" :)). Ei bine Boier Bibescu un producator care s-a lansat destul de recent a realizat o piesa cu vocile indiviziolor din acel filmulet, si a rezulat "the nu stiu song".

El declara:"Datorita originilor mele aristocrate, m-am considerat tot timpul un privilegiat al sortii. Prin aceasta piesa am vrut sa promovez si oamenii simpli, din popor, care nu au avut acelasi noroc ca si mine. In felul acesta sper ca puplicul din Romania sa-si indrepte atentia si catre valorile noastre autentice, catre oamenii simpli neafectati de plaga civilizatiei.Eu nu ma simt deranjat de cei care nu stiu care este pluralul cuvantului telecomanda, ci de cei care au prea multe dar nu stiu sa le foloseasca.”


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu