26 aprilie 2011

Acasa

Nici nu stiu cu ce sa incep, in primul rand Hristos a inviat!Sper ca ati avut o vacanta cat de cat mai linistita, sper ca ati uitat macar un strop de stresul cotidian si ati revenit cu forte proaspete.

Am lipsit o saptamana si ceva din mediul online deoarece am fost plecat, si in acea zona nu aveam acces la internet.Ei bine da, o saptamana fara blog, o saptamana fara facebook, o saptamana in care am fost izolat de stirile mondene si de noutatile din lumea muzicii.

Sincer nu imi pare deloc rau de aceasta saptamana, am avut timp sa imi pun gandurile in ordine, mi-am reincarcat bateriile, am stat mai mult in natura, dar trebuie sa recunosc ca am vazut/revazut zeci de filme(God bless HBO!) si am ascultat niste seturi geniale! (God bless Vibe FM!)

De maine intru in programul normal, chiar nu aveam chef de scoala saptamana asta dar asta e:)).(maine am 9 ore soo..)
O sa pun mai multe articole zilele urmatoare, incerc sa recuperez asa ca reveniti zilele urmatoare pe cos95.com pentru niste subiecte interesante:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu