1 aprilie 2011

Liviu Hodor ft Tara - Dream With You (DJ Coss Remix)

Luna trecuta, cei de la Sunrise inc, impreuna cu Liviu Hodor au lansat un concurs de remixuri pentru single-urile "Dream with You", respectiv "Still The Same".Din cate am auzit, au fost trimise zeci de remixuri dintre care au fost alese cu atentie cele mai bune.

Am ascultat remixurile castigatoare ieri, la Request 629, foarte misto, foarte energice.De asemenea am realizat si eu un remix pentru piesa "Dream With You" doar ca a fost finalizat recent si nu l-am trimis, oricum nu imi faceam iluzia sa castig.Este un remix cat de cat ok, bineinteles la nivelul unui amator fara cine stie ce instrumente si fara cine stie ce cunostinte, "m-am jucat" mai mult.

Astfel m-am decis sa il impart cu voi, si l-am publicat pe net.In continuare astept parerile voastre, iar daca il doriti imi puteti spune printr-un comentariu iar eu il voi urca pe un site pt download.
 Enjooy!
Liviu Hodor ft  Tara - Dream With You (DJ Coss Remix)
   
  Asculta  mai multe  audio   dance

2 comentarii:

Gabi spunea...

Ai un like din partea mea la remixul asdta.:)

Cos95 spunea...

@Gabi : Mersi maestre! :D

Trimiteți un comentariu