5 aprilie 2011

Ne invadeaza...

Sincer nici nu ma asteptam ca un gen atat de....neinteles de mine (manele) sa i-a amploare atat de mult incat sa fie difuzat la posturile de radio internationale si sa beneficieze de remixuri si asa mai departe.

De curand am ascultat remixul unei piese facute de un manelist cica "foarte apreciat", si am fost surprins sa aud ca melodia avea influente house, specific melodiilor difuzate in momentul actual in Romania.
Pe langa asta, am auzit o "manea house" la fel, cu influente dance, cu un videoclip specific acestui gen, foarte dezagreabil pentru societate.

Si a 3-a dezamagire a fost un producator de succes, care a avut hituri ce au stat mult timp pe primul loc in clasamentele posturilor de radio, nu-mi vine sa cred ca s-a inspirat dupa o manea.
Asadar, sa speram ca acest gen nu va intra in playlist-ul posturilor de radio, eu zic sa respectam limita decentei si sa incercam sa urcam in sus din punct de vedere al calitatii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu