21 iunie 2011

Premiera: Keo vs VB - Everybody Party (Costin R. Remix)

A trecut aproape o luna de la lansarea imnului Liberty Parade, iar in decurs de o luna am aflat informatiile de baza, Sharam va fi cap de afis iar, Vali Barbulescu, echipa Request 629, Optick, Adrian Eftimie, si multi altii vor mixa anul acesta pe Liberty Parade Arena.
Cat despre imnul Liberty Parade, s-au facut tot felul de speculatii cum ca e naspa, ca nu merge, ca e nu stiu cum....a fost vot democratic fratioare, fiecare a votat ce a vrut, astfel comentariile au fost de prisos.

Acum cateva saptamani m-am jucat prin FL Studio si am incercat in mare parte sa reproduc imnul LP de anul acesta realizat de Vali Barbulescu si Keo.M-am jucat ce m-am jucat, pana mi-a iesit ceva destul de ok, iar ieri m-am hotarat sa il lansez si pe net.Azi il puteti asculta si voi, bineinteles daca doriti sa lasati si un comentariu, ar fi necesar.Mentionez ca nu prea e de party, e destul de chill, reda foarte bine imaginea marii la
asfintit.


//Daca doriti un link de download, imi lasati un comentariu iar eu il urc pe un server si il puteti descarca la 320 kbps.
Enjooy! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu