9 iunie 2011

Videoclip: Smiley - Dream Girl

Azi a aparut pe contul de youtube "HaHaHa Production" videoclipul single-ului "Dream Girl", cel mai recent single semnat Smiley."Dream Girl" este cel de-al 3-lea single extras de pe albumul "Plec pe marte" de piesa am mai vorbit eu aici, despre remixul pt radio si alte chestii.

De regie s-a ocupat Barna Nemethi si Vlad Fenesan, videoclipul fiind filmat in urma cu o saptamana la Castel Film.Cat despre poveste, e o poveste liniara, de dragoste neimplinita, cadrul fiind restrans, se vede clar sentimentul pe care vrea sa il transmita Smiley, ba chiar si in scenele in care el ar fi trebuit sa fie dublat cu un cascador.


 “Nu am vrut sa fiu dublat din mai multe motive: starea pe care o transmiti este data de interpretarea personajului, iar dublura nu ar fi facut decat sa limiteze relationarea mea cu personajul. Pe de alta parte, a fost o provocare pe care am acceptat-o cu placere! :)
Deci, ce ziceti? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu