20 iunie 2011

Videoclip: Chris Brown feat. Justin Bieber - Next 2 You

Iata o melodie cu un videoclip de calitate, ce mi-a atras atentia de cateva zile.Este vorba despre piesa "Next 2 You" de la Chris Brown & Justin Bieber.Stiu ca multi nu il "inghititi" pe Justin Bieber, nici eu de altfel, dar melodia e preaa marfa.
Ceea ce nu inteleg eu, de ce mai in majoritatea clipurilor scoase in ultimul timp este vorba despre sfarsitul lumii? :)) cand astia fug, se imbratiseaza, sar de pe blocuri, fac toate nebuniile posibile.Zic sa mai astepte, mai e ceva timp pana in 2012, eu merg pe principiul "traieste clipa frate!".

Cat despre piesa "Next 2 You", este al cincilea single extras de pe albumul F.A.M.E realizat de Chris Brown, pe la inceputul anului v-am zis ca pregateste doua albume anul asta.Asa, deci ce parere aveti?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu