5 iunie 2011

Vara lu' 2011

Ook, ceva nou in ultimul timp? acum pot spune si eu ca am scapat de tot ce era mai greu, scoala, stres, teste si pot acorda mai mult timp pasiunilor mele: blogging-ul, mixing-ul si asa mai departe.In timpul asta cat m-am ocupat de scoala, in mine s-a nascut o noua pasiune si anume informatica, pe langa faptul ca e "de viitor" cum s-ar spune, e si foaarte misto, algoritmi si tot felul de nebunii,  dar cred ca ma voi axa mai mult pe partea de grafica, astfel vara asta vreau sa invat sa lucrez in PS.

Sa lasam de'o parte scoala, si sa vorbim mai mult despre vara asta, despre distractie, petreceri, etc.Primul eveniment la care mi-am propus sa merg vara asta este gig-ul lui Tiesto de pe 18 iunie @Arenele Romane.Apoi sa merg la B'estfest pe 2 iulie, chiar vreau sa vad concertul lui Mika.Nu vrea sa lipsesc nici anul acesta de la Liberty Parade, eveniment ce va avea loc pe 30 iulie, pe plaja dintre Venus si Saturn si ca sa inchei frumos vara, as vrea sa merg pe 16 septembrie la Romanian Music Awards, eveniment ce se va tine in Brasov acest an.

Cat despre muzica, producatorii nostri nu au realizat cine stie ce hituri pentru vara asta, eu imi pun baza pe artistii de afara precum Neyo,Pitbull, Sak Noel, Don Omar, Jessie J, Adele, Rihanna si multi altii.Poate o sa vin cu noi initiative pentru siteul Cos95.Vreau sa il fac mai bun, si la propriu si la figurat, sa mixez mai mult, sa produc mai mult, sa pozez mai mult, vreau mai multe rezultate.

E vara, e soare, e cald, avem toate motivele pentru a ne bucura si a profita de acest sezon, si pentru o zi mai buna, mai jos puteti asculta piesa "Dansa Kuduro" piesa mai exotica de altfel, dar perfecta pentru acest sezon.
Enjoooy!
Don Omar   ft  Lucenzo - Danza Kuduro
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu