31 iulie 2009

Deepcentral Album.



Am aflat de curand ca trupa Deepcentral vor sa lanseze noul lor album in format electronic pe site-urile posturilor de radio Vibe Fm si Radio 21. Iata ce au spus baietii de la Deepcentral:

Intamplarea face ca lansarea albumului nostru in format digital saiba ca fundal social finalizarea cazului civil demarat de UPFR anultrecut impotriva unui utilizator DC++;ar fi absurd sa spunem ca noi nu am folosit niciodata DC-ul, insa dinmomentul in care pe piata muzicala romaneasca au aparut retaileri demuzica digitala, ne-am legalizat si noi. Acesta este si motivul pentrucare am decis sa oferim fanilor nostri posibilitatea sa intre in posesia melodiile lor preferate in mod legal. declara George.
Este foarte important ca fanii nostri si nu numai sa constientizezefaptul ca in spatele fiecarei piese, se afla saptamani, poate luni intregi de munca.Toate aceste eforturi ale artistilor sunt rasplatite zi de zi de fanii care vin la concerte si care ii sustin pe forumuri, insa si de cei care le cumpara muzica. Am fost foarte impresionat de un articol pe care l-am citit acum vreo doi ani in care Akon declara cat este de important ca iubitorii de muzica sa constientizeze ca odata cu fiecare album cumparat iti arati respectul fata de munca autorilor acelor compozitii muzicale. explica Doru.

Albumul se va lansa si in format CD pe 15 August.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu