31 iulie 2009

Kristine- Se Thelo VIDEOCLIP


Piesa SE THELO, a fost compusa de catre solistul formatiei Akcent, Adi Sana, si a intrat inca de la inceput in topuri, pe radio! Avand incredere in ele, fetele s-au hotarat sa filmeze si un videoclip! Acesta a fost regizat de catre Tom Boxer. Videoclipul a fost filmat noaptea, locatia fiind in magazinul Diverta, de pe bulevardul Magheru!
Pana acum, totul e OK, dar...Edward Maya are o piesa, care ,,din intamplare" are acelasi nume, si aceleasi versuri, ca ale piesei pe care o canta Kristina! Noi credem ca e penibil...Cine a copiat pe cine??? Si partea grava, e ca, desi declara ca sunt adevarate staruri, nici unii, dar nici ceilalti, nu sunt de acord sa renunte la piesa, sa-si arate talentul, si sa inregistreze alta. eu, n-asi ffi surprinsa, daca in cateva zile, va aparea o a treia piesa Se Thelo(poate chiar a mea)hahaha!
Iata ce declara Kristine pe site-ul ei oficial:“Propunerea lui Edi de a colabora a venit intr-un moment in care simteam ca este nevoie de o schimbare in cariera mea, si se pare ca a aparut… Pana cand sa ajugem la un prim demo, au mai trecut cateva intalniri in care am stabilit impreuna tonalitatea piesei, stilul si nu in ultimul rand versurile si anume combinatia de limba engleza cu limba greaca”!
ECUATIE: 2 producatori + 2 piese identice(cantate de Kristine si de Roller Sis) + prea multe drepturi de autor + 2 clipuri(speram ca acestea macar, sa fie diferite)
= NE-ATI ZAPACIT DE TOT!
Pana se va lamuri situatia, noi credem ca ne-am facut datoria, si v-am spus ce se mai intampla pe scena muzicii in ziua de azi!
Mai jos puteti viziona videoclipul Se thelo Varianta Kristine

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu