3 iulie 2009

Liviu Hodor ft. Tara - Happy for you



Acum 3 zile Liviu Hodor si-a lansat prima piesa ca producator muzical.Happy for you se numeste melodia, si dupa parerea mea e foarte reusita,foarte ritmata,imi place foarte mult,cu siguranta unul dintre hitt-urile verii 2009.Cum am mai spus,piesa a fost difuzata in exclusivitate pe VIBE FM in cadrul emisiunii Request 629.Iata declaratia lui Liviu:Incurajat de cei ce ne apreciaza si ne urmaresc in fiecare zi, mi-am luat inima in dinti si am realizat prima mea piesa, impreuna cu Tara. Cred ca vocea ei senzuala se potriveste cel mai bine cu groove-ul piesei. Sper sa va placa.
Liviu Hodor a realizat impreuna cu DJ Andi emisiunea Request 629.La ora actuala este cea mai ascultata emisiune de seara din Bucuresti.
upa ce cucereste zilnic mii de ascultatori cu vibe-ul pozitiv si plin de energie,Liviu Hodor a decis sa faca urmatorul pas si debuteaza ca producator muzical.Mai jos puteti asculta noul single Liviu Hodor ft. Tara - Happy for You.
Auditie placuta!

Liviu Hodor ft. Tara - Happy for you
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu