5 octombrie 2010

Amintiri...

Cum am mai zis si in alte articole,eu sunt un om foarte nostalgic,imi aduc aminte cu drag de fiecare clipa traita in trecut,indiferent daca acea clipa a fost de fericire sau de tristete.Schimbarea aceasta,din mediul de la scoală în mediul de liceu,m-a dat foarte tare peste cap.Noi colegi,noi locatii,noi profesori,un nou program,chiar mi se pare foarte ciudat.

Eu sa va zic sincer m-am acomodat,destul de greu,dar sunt multumit ca m-am acomodat.Ce mă întristează cel mai mult este faptul ca am trăit candva niste amintiri placute,de neuitat alaturi de cei mai buni prieteni,ce nu cred ca voi mai avea parte de ele vreodata.Aveam lumea mea,o lume perfecta care practic s-a schimbat.

De unii prieteni nici nu am mai auzit,si tot ma astept ca intr-o zi sa ii revad.Cum am mai zis programul imi e total schimbat,ma trezesc de dimineata,abia mai am timp sa mai scriu pe blog,dar mereu mi-am facut,consider blogul  o capsula a timpului si mereu cand citesc un articol mai vechi aduc aminte de starea pe care am avut-o in perioada aceea.E o dovada a tot ce era lumea mea in trecut.Oricum,de vreo cateva zile tot incerc sa privesc spre viitor,spre un nou inceput.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu