17 octombrie 2010

O melodie buna: Usher feat Pitbull – DJ Got Us Fallin’ In Love Again

Zilele trecute am ascultat la radio o melodie foarte buna,si am aflat ca este un hit destul de cunoscut.Melodia se numeste "Dj Got Us Falling In Love Again" si vine de la Usher si Pitbull.Are ceva timp melodia asta,daca nu ma insel a aparut prin luna iulie,iar in august a aparut si videoclipul,un videoclip foarte tare de asemenea.Eu doar am auzit de existenta melodiei,dar nu am ascultat-o niciodata pana acum cateva zile.

Trebuie sa recunosc ca nu sunt mare fan Usher dar melodia asta e foarte tare.Beat-ul e genial,e genul de piesa care are acel ceva"catchy".Piesa a fost extrasa de pe EP-ul Versus,lansat de Usher vara aceasta.In momentul actual piesa se afla pe locul 5 in clasamentul "Billboard Hot 100"
Mai jos puteti asculta piesa "Dj got us fallin' in love again" de la Usher si Pitbull
Enjoooy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu