2 octombrie 2010

Bye bye one fm

Probabil ati auzit si voi ca postul de radio one fm s-a inchis,pe motivul faptului ca nu prea mai mergea treaba si nu aveau ascultatori,iar in locul acestuia a fost deschis un post de radio cu muzica rock.One FM apartinea grupului de media SBS Broadcasting,care opereaza si prima tv,kissfm-ul si magic fm.

Nu sunt fan acestei retele,ba din contra,dar one fm-ul era un post destul de ok.Ce imi placea faptul ca nu erau multe reclame,in rest era doar o copie mai slaba a postului de radio Vibe FM,post de radio lider in zona muzicii Dance.Eu fiind fan grupului "Radio XXL" ce opereaza Radio21,Vibe FM si Europa FM,iar toate cele 3 posturi mentionate fiind printre primele 5 din Romania.Chiar zilele trecute am vazut prin oras tot felul de reclame de genul "din rocktombrie va exista doar un post de radio",acum mi-am dat seama de la ce venea.

Pe langa faptul ca nu aveau prea multi ascultatori,mi se pare ce-a mai proasta investitie sa inlocuiesti un post de radio de muzica dance cu un post de muzica rock.De ce? pentru simplul fapt ca muzica rock nu e prea apreciata in Romania la fel de mult ca muzica dance,vad si eu in fiecare zi tot felul de pusti de varsta mea innebuniti de muzica rock.Eu sa va zic sincer, pur si simplu nu o suport,e un gen mort pentru mine.Vreau sa vad statisticile dupa prima luna a postului de muzica rock si dupa va zic daca m-am inselat sau nu.Si de aici mi-a venit ideea sa fac un sondaj.Ce ati alege:un eveniment cu muzica rock sau un eveniment dance?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu