10 octombrie 2010

Dj-ul saptamanii: Dj Tiesto

S-a nascut in Olanda pe 17 ianuarie 1969 si a devenit DJ pentru ca ii place sa impartaseasca muzica cu ceilalti oameni. "Cand eram mai tanar, ascultam la radio un show care se numea Soul Show si programul radio mixat de Ben Liebrand; el putea sa remixeze, sa vina cu o serie de "cut-uri" din alte piese si atunci mi-a venit ideea - Vreau sa fac asta!". Productiile au aparut ceva mai tarziu, prin anul 1995: "Mi-am dorit mult sa produc muzica si sa o pot include in set-urile mele, pentru ca asta inseamna mai multa intensitate, in tot acest proces al mix-atului. Mi-am cumparat cateva sample-uri, cateva programe pe computer si m-am apucat de lucru. Toate aceste achizitii mi-au usurat munca cu adevarat."

In anul 1997, impreuna cu Arny Bink a creat casa de discuri Black Hole Recordings, renumita azi pentru promovarea muzicii dance de calitate. La Black Hole Tiesto a lansat seriile de compilatii Magik , Nyana si In Search of Sunrise . 

Remixul sau la piesa "Silence" ( Delerium ) a fost prima melodie house difuzata vreodata la un radio fm in America de Nord si a fost timp de patru saptamani prezenta in top 10 in U.K. Tot in anul 2000 apare si al doilea volum din compilatia In Search Of Sunrise. In 2001 Tiesto pune bazele unui nou sublabel, Magik Muzik, care lanseaza pe piata atat cele mai reusite productii ale lui Tiesto, cat si piesele lui preferate. Primele lansari au fost imnul din 2001 "Flight 643" si mult asteptatul album "In My Memory". Casa de discuri a lansat, de asemenea, imnuri renumite de la Umek, Mark Norman si Mojado. Dupa castigarea celor mai multe premii dance in 2002, Tiesto a fost incununat de success, fiind votat DJ-ul nr. 1 in lume in Top 100 al revistei DJ Magazine. In search Of Sunrise 3 : Panama aparea tot in acelasi an pe 29 mai.

El este cunoscut pentru hitul "Lethal Industry" mare hit acum 6-7 ani.Este primul Dj de care am auzit,am ascultat piese incredibile,deci Tiesto este si va ramane o legenda.
Sursa:Djtiesto.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu