3 octombrie 2010

Hitul saptamanii: Alexandra Stan - Mr. Saxobeat

Duminica,ultima zi de weekend,o sa am o saptamana destul de grea,liceul imi ocupa tot timpul,probabil ati observat ca nu prea am mai scris,ma asteptam sa fie mai lejer,de aceea o sa profit la maxim de ziua asta.Azi o sa va prezint o piesa ce imi place destul de mult.Piesa se numeste "Mr. Saxobeat" si vine de la Alexandra Stan,cunoscuta pentru hitul Lollipop.

Sincer sa fiu cand am ascultat prima data "Mr. Saxobeat" acum cateva saptamani,nu mi-a placut absolut deloc.Pana ieri cand am dat de ea pe youtube,si am ascultat-o de cel putin 10 ori.Imi place,si sunt mai mult ca sigur ca va fi hit.Voi ce parere aveti?
Enjoy!
 
Alexandra Stan - Mr. Saxobeat [Originala]
  Asculta  mai multe  audio   pop

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu