23 octombrie 2010

Request 629 @ Radio21?

De curand, echipa de la Request 629, Dj Andi si Liviu Hodor au luat o mica vacanta pana pe 1 noiembrie.Zilele trecute a aparut si un promo pe Vibe FM,cu un mesaj de genul "Request 629 in toata tara".Am stat ceva sa ma gandesc,si am ajuns la concluzia ca ori au cumparat licente, ori se muta pe Radio21.Pe langa faptul ca asta ar ridica destul de mult Radio21, probabil ar fi cel mai ascultat post de radio din tara, Vibe FM-ul va scadea foarte mult in audienta.Ramane de vazut ce schimbari vor avea loc grila de programe.Pentru mine nu ar fi cine stie ce diferenta,eu ascult mai mereu,Radio 21 si Vibe FM, sunt posturile mele preferate, totusi va fi putin ciudat sa ascult Request 629 la 21.Daca aveti mai multe informatii legate despre aceste schimbari,puteti sa-mi lasati mai jos un comentariu.
 
REQUEST 629 IN TOATA TARA  - (PROMO)
  Asculta  mai multe  audio   podcast

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu